Ensam

Känner mig så ensam. Känns som om alla tjatar om att jag ska föda. Visst dom vill väl bara väl. Den lille kommer när den kommer så e de bara. Jag har iallafall världens bästa svärmor hon hjälper mig så jag kan sova en liten stund på dagen lagar mat osv. Förut kändes de som om det varfullt med folk hela tiden här men nu e det bara trogna svärmor som e här. Frida och Daniel var här och åt med i helgen. Det var trevligt. Visst jag e väl inte så trevlig men en kaffe och en klapp på axeln gör så mycket. Eller bara ett sms om man inte höra min bittra röst. Ha ha ha ja jag fattar nästan varför alla har försvunnit. Jag skriver detta och hoppas att jag kommer att minnas detta. Visst jag har ännu 4 dagar kvar av graviditeten men nu e kroppen trött och de e så typiskt att fogarna har totalt plågat mig dom senaste 2 veckorna. Må bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0