Fick svar på mina känslor...

Igår så lämnade jag min familj i blekinge för att ta en tripp till sthlm 36 timmar jobb väntade på mig här.
Jag sitter här nu ca 19 timmar kvar om man ska vara tråkig och räkna.
Tiden går fort när man inte jobbat på ett tag måste jag ju säga.
Men när jag har varit ute på mina och Bamses promenader här så känner jag det.
Detta är mitt HEM.
Jag känner mig lugn inte rädd, energin frodas fram i kroppen.

Jag fick alltså svar på mina känslor om min saknad till stockholm det är här jag vill bo och leva.
Men ja vad ska jag göra. Vad ska man välja??
Låta Bastian växa upp i stor stan vilket jag inte tror är någon fara men inte som jag tänkt mig eller ska vi bo kvar i små stan och jag ska känna en evig länktan till sthlm??

Tyvärr blir det nog att bo kvar nära farmor nära mina vänner och Bastians kompisar.
Fast jag tycker ju inte det är super trist jag trivs absolut men jag vill känna den där hemma känslan i Karlshamn.
Jag vet inte hur man ska få fram den.
Jag känner mig stressad och obekväm i karlshamn det känns som o man har tusen ögon på sig.
Torgskräck kanske.
Ne Jag får ta tag i detta och känna mig hemma jag kan ju inte gå i 20 år och länkta.
Skulle hus kännas bättre??? Jobb ja absolut det skulle va susen.
Men ja jag jobbar ju på de nu=) mohhaha Min humor..
Jag har faktist varit på en interjuv förra veckan så det är bara att hålla tummarna... Fast ja ärligt så tror jag inte jag får de... men en intejuverfarenhet rikare...

Ja detta med hus kan ju sätta en jävla press på en me... Hus inte hus???
Ja trivs inte speciellt bra i lägenheten heller. Det blir aldrig bra känns det som.
Men oj vad jag klagar...
Ne slut me detta... Vilket fint väder i dag men snor kallt va de.
Ikväll är earth hour det tycker jag e bra. Känner mig stolt varje gång jag vandrar bort till återvinningen  med tysen olika backar...Vuxen poäng till alla som tänker på miljön...

Ja det har blivit timmar med promenader redan denna helg rdan idsag ca 3 timmar igår 1 timme och kommer väl bli 1 timme till idag och 4 timmar imorgon. Härligt jobb detta...
Andreas följer snällt med han är en trogen promenad kompis han....Så jävla sjuk i huvudet kan man säga...
Tur man har han... en underlig filur men jävligt GULLIG kan man ju säga som han alltid säger. Allt e så himla gulligt i hans mun. ha ha ha...

Ja men iallafall som sagt tyvärr hinner jag inte med KISTA GALLERIA fasiken med... Älskar den...
Får bli nästa g...
ja ne nu ska jag Slappa lite till innan nästa promenad.
Ha det gott allt folk och tänk på........... Ja vad ska ni tänka på???
Att inte skriva lika hattigt som mig
Att fånga dagen
Leva i i nuet
Att jag älskar er









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0