VAL

igår var det val i sverige ni som missat det så vill jag informera att det va det. Jag kan inte klaga för jag gick faktist inte och röstade. Jag skämms för det och min ursäkt är att jag fick inte något röstkort och latmasken i mig kom aldrig iväg och fixade ett men ja min röst hade nog inte gjort saken bättre...
Rasister i riksdagen sa dom igår på valvakan och ja visst e det hemst.... Som sagt jag ska ju inte klaga för jag röstade inte men för i helvete hur tänker ni..... ??????????????
Jag ska rösta nästa gång ialla fall ja om fyra år blir det... istället för att rösta igår så åkte vi till Kosta Outlet och det va super mysigt Bastian fick en ny overall pop och tre mössor. Han lekte några timmar i Andys lekland med sin kära far... Mysigt....
Bastilina



Ifredags så var jag faktist ute på Migel ha haja det var ganska trevligt de. MIn älskade sambo var barnvakt till Lias och Bastian så duktig han e..



Jag får väl säga till min blogg läsare även om ni är få så finns ni där och jag får medela att det hjälpte att skriva om sin sambo på bloggen han har skärpt till sig jätte mycket städar och försöker hjälpa till mycket mer nu.... Jag hatar sånna förhållande som tror att frun i huset ska göra allt...... ne sosse e jag nog måste läsa på lite om detta jag e så himla dålig med detta med val så jag får ju bara infinna mig i att det e som det e innan jag säger nått=)... men ja skåne och blekinge ni röstade mest på sd... skäms... tror ni inte att förintelsen finns heller???? Ja ja ne nu ska vi snart ut i regnet när bastian har vaknat. kyss på erMin son han kan han

Kommentarer
Postat av: rvåningen,

han var så söt i sina tofsar lilla bastian.

ta en kaffe någon dag.

2010-09-20 @ 14:45:31
Postat av: carolina

Vem vem vem vill ta kaffe???? Måste ju skriva vem du e

2010-09-20 @ 15:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0