Hösten

Nu är hösten här och det är underbart tycker jag. Hösten är så vacker och det påminner en om hur härlig sommaren är.

Jag och Bastian är sjuka som vanligt hostiga och snoriga.
-Vi är aldrig sjuka slank det ur min mun i våras vi har inte varit annat änn sjuka sendan dess.
Mitt sjukhusbesök var ju på tiden med en kronisk inflammerad galla var problemet och nu mår jag fin fint. Jag kan äta allt igen till och med ägg.
Tiden på sjukhuset var hemst personalen var galna för det mesta men det fanns några guldkorn med som passar för sitt jobb.
 
finaste utsikten

Det var fasiken så synd om mig. Vilken smärta jag hade efter operationen var värst dom små hålen gjorde så ont och vilka kramper jag önskar inte min värsta ovän det.(eller ja det gör jag nog) Kramperna kom på torsdagen 7 timmar efter operationen kom ca var 3 de timme tre olika preparat som man blev jäkligt glad i huvudet i hjälpte till slut. Jag var hög nästan hela veckan när jag låg där.Skönt... Jag har kommit på att min smärttröskel är j... låg och inget jag är stolt över. det va en annan tantilanta som låg där me hon hade canser förststoppning och tarmarna utanför magen hon mådde prima efter typ 2 timmar efter op... nja jag inte sjuk bara lite trög i magen sa hon. fan jag hade inte klarat av de. men den som lever får se... jag avgudar henne iallafall vilken krut tant...
Men det är väl inte bra att ha för hög smärt tröskel heller.... dom kanske inte hade behövt göra så stor op om hon hade kommit in tidigare..
man kan ju ha lite lagom... inte börja lipa så fort benet somnar(jag) eller inte tro att det är något fel på en när halva kroppen ligger kvar på stan efter en skottlossning.... oj jag glömde visst kroppen... ursh va hemst... va hemsk jag e...... fy mig.
men så tänker jag..

Kan man träna upp sin smärttröskel?? någon som vet?? kanske kan slå sig själv varje dag till man inte känner nått eller va vet ja..
.

nu efter nästan två veckor kom en tråd ut ur magen ha ha ser konstigt ut men det försvinner väl snart de me. ska nog klippa av den...


så idag blir de mys med grannen och sambo... oj det lät de men det e sant.. grannen har köpt tre hela cider se om jag kommer bli däckad av dom eller vad som händer...
Ne gott folk jag älskar er alla ta väl hand om er livet är för kort för att ha tråkigt=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0