En okunnig fotograf bekännelse

Ja det är väl inget att sticka understolen med att Jag älskar Bingos konst. Ja han e riktig duktig faktist...
Ja jag gillar till med han lättklädda bilder på små damer... sånna bilder är ruiktigt kul att ta om mannen eller kvinnan verkligen vill och är lite fotogenisk av sig.. sen kan jag inte så mycket och har inte så bra grejer som jag skulle vilja...
 ja jag önskar mig hans bok ... appropå golfbollar....


Men ja läste att han ska en utställning nu fy va roligt, den skulle man ha gått på...


jag skulle vilja kunna fota natur och porträtt och även levande bilder....
ne jag får ta tag i detta nu....


Detta är en av mina bilder.....

En annan jag e nöjd med..

Jag vill lära mig att fånga ögonblicket i vardagen med.... använda fantasin....


Hjälp mig om någon kan snälla lär mig och om någon hittar en bar billig fotokurs så snälla säg till


slut för idag




Kommentarer
Postat av: Sofie, grannen :D

Du är otroligt duktig hjärtat! Tusen tack för fina bilder!!!! PUSSS

2010-10-19 @ 23:44:10
URL: http://mammasoofiie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0