Tack, Mode och Namn


Tack för alla kommentarer.
Ingen har dock påpeckat mina särskrivningar och mina misstag i min blogg tack för det med.
Det är ju trotts allt min blogg.


Ja hur ska denna blogg leda mig till Lets Dance? Får nog inse att det kommer inte att funka.

Caroline sa att mode kanske skulle vara bra i en blogg, men vad vet jag om mode?
HALLOJ jag bor i Asarum och ja här har vi bara en nedlagd underklädersaffär, två blommaffärer, glasögonbutik,vidobutik,ica och konsum. Ja nått mer kanske men inte som jag lagt märke till.

Jo för visso bor jag ju bara 5 km från Karlshamn men ja.

Mode? Nja jag vet inte vad jag ska skriva om
Vickans väska kanske?
Nå va tycker ni förtjänar hon en sån dyr väska?

Jag vet inte jag tycker det verkar onödigt.
Jag har inte ens en handväska längre, skötväskan följer ju med mig överallt så den får bli även min handväska.
Sköthandväska. 2 i 1.

Jo skötväska är ju svårt att välja med det tyckte jag iallafall.
Den som skulle följa med barnvagnen Emmaljunga tyckte jag inte om inte alls min smak.
Hoppas ingen tar illa upp nu.
Men som tur var så lät snälla barnvagnsaffären Miljö mig välja en annan väska , då tog jag Teutonias svarta väska. Den har varit super men om jag lär mig ta med lite mindre snart så ska jag skaffa en lite mindre.

Idag har jag inte gjort så mycket har varit rätt lat faktist.

Men jag och Bastian åkte till Kajsa vid fyra typ där vi tog en fika. Och ja det blev typ tyå kakor me Kajsa är ju hög gravid och jag jävligt dålig självdisiplin.


Sen när vi kom hem blev det gröt för grabben och sen fick jag ett ryck jag sydde ett par jeans till Lillkillen.
Ni läsare får sätta betyg.(Ni andra kan skita i det)

Det ska ännu en mudd på och märket är BHB.
Uffa sa att det inte syns att det står det men jag ser inte heller vad det står i hans autograf.
BHB-jeance


Dom ljusa jeansen sydde jag för länge sen och dom blev aldrig klara.

Så sen det här med Bloggnamn.
Vad ska min blogg heta? CaHiBo? Är det bra?
Jag vet inte jag skulle vilja ha nått coolt. Brunett Carro. Hemmafrun Asarumsbon Filifjonkan?????

Nja kom med förslag.
ne nu ska jag krypa till kojs se vad morgondagen kan ge. Jag ska köpa mudd iallafall.

Kyss och hej på er



Dagens Middagssömn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0