Stureplan och osmarta män

Kollade precis in en annans blogg och där va det om kändisar och mode röda mattan på stureplan och bli och bla.
Men jag känner ju aldrig igen en kändis.
När jag bode i sthlm så ja sture va ju ett inne ställe men när jag var där sist va när Bingo fyllde 30.
Jag och min vän Sandra blev inbjudna på hans fest. Yes ja eller jag fick en chock visst jag har sett mycket men jag fick gå in i ett par stay upps stövlar hotpants och en korsett. Kjolen som jag tänkte gå in i fick jag snällt ta av av dörrvakten.
När vi kom in så skulle vi kolla sminket på toan och där ja vad såg jag. Nakna tjejer jag var ju vinterklädd om man gemför. Det var bara tuttar överallt.
Ja och så va det alla andra gick runt i bara string.
Men det var kul massa konstigt hände den kvällen.
Sen har man varit där några gånger men även bilivit nekad. Kolla in bilden så förstår ni. Ha ha ha lite mycket alkohol där kanske. Jag har även försökt komma in med sl kort minns inte men folk har betättat.

Men nog om sture när jag bodde i stor stan så vandrade man runt på massa uteställen. Det var nog mest bluemoon och soapbar i slutet men vi jobbade ju på kickis så det blev mest 5 ställen efter det.

Ja Kickis var med tider=) Kickis är ett gammalt 18års ställe som ligger på kungsgatan i sthlm. Kul personal och väldigt speciell chef. Kickis öppnade även så passade på gotland där jag satt i entren med.
För att locka kunder så jobbade Özgan Blonde och Alex från paradise hotel(jag tror han var därifrån). Rätt roliga människor och vad som hände den sommaren kan jag skriva en bok om=)


I 5 år tror jag det blev så bodde jag i ett garage på min systers tomt super mysigt men med super duper stora spindlar.  Ras Gigantika(stor hus spindel)
saknar det garaget det är verkligen spciellt.






Så osmarta män var det med ja hmm ja när sambon kom hem igår bad jag han att bädda.
I tre års tid har han svurit om påslakanet
-det måste finnas ett lättre sätt att få i det. ja och en massa mer.
Som vanligt så blev jag så j... arg va f.. det e väl bara att trä i  det ne jag tror han stod där i en halv timme men lyckades inte. åhh va trött jag blir. Och jag blir alltid lite för arg och säger väldigt dumma saker.

Visst idag på morgonen så kom han in med en smoothie som han hade mixat på morgonen. Gott men jag mådde verkligen skit. Min magkatarr hade kommit på natten och det var pizzan igår.
Jag kan nog aldrig mer äta pizza fy tusan va dålig jag har varit hela dagen.
Ja sen hade han lagt hela mixern i disken ja HELA mixern sladd och själva underedet.

När jag ser på andras förhållande så verkar alla så lyckliga.
Är det så?
Har alla perfekta förhållande?
Jag är lycklig men det finns ju dåliga dagar med.
Jag tror ju man får kämpa lite inte bara göra slut. Gräset är nog inte grönare på andra sidan. Eller jag läste någonstanns att det är lika bra att stanna kvar det är för jobbigt att lära upp en ny.
Jag älskar dig Uffa för den du är.



Ja härom dagen så kom det en räkning från posten på 43 kr. Då hade jag betalat för lite på ett brev så då skickade dom en räkning plus avi avgift och så. F.. då kunde dom lika gärna ha slängt brevet. Så lura inte posten.



Idag så har vi firat Bastians 6 månaders dag. Stora killen ju.
Han fick gåvagnen en slipover och läragå leksak med musik och grejer. Bortskämd e han med.



Älskar Bastian av hela mitt hjärta Jag önskar han all lycka i livet.
Ne nu ska jag se om jag kan sova med denna mage. Blä va ont det gör.



Må väl alla vänner
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0