SNÖ

Men snälla svenka folket när det är varmt klagar ni på det nrä det blåser klagar ni och nu när det snöar. Men njut av livet istället. Det är väl härligt med snö tänk på dom som har snö hela tiden eller dom som har varmt hela tiden fy va trist.
Då uppskattas det inte lika mycket.

Idag när jag vaknade hadde Lilleman och uffa variit och handlat så det belv vattenmelon och gröt till frulle
.MUMS Han e go ibland min sambo. EN överraskning med och jo va va det TVÄTTMEDEL. Sånt uppskattas Ge mig inte guld Ge mig en damsugare eller tvättmedel.

JO SEn efter lunch så bar det av till Gerd där vi har sytt .Bilder kommer sen. det blev super ju.
De e så kul att sy så nu ska jag sy som bara den. Jag önskar mig en ny symaskin och en sysax så ni vet.

Kanske ska starta syjunta eller vad det heter. NÅgon som vill va med?
jeansen blev kllara igår rätt coola faktist. En drägellapp blev klar idag me sen får ni se ett par fleece byxor och mer dräggelalappar sen.=)

Nu sover lilleman. Idag så hittar jag inget i bhn Madde. men kanske ska sy fickor på dom finns alltid nått att stoppa in dom=)



Kommentarer
Postat av: Josse

Ja bara va duktig hela tiden..Sätt ingen press på mig..Nejdå =) jag som tyckte att jag va duktig som började laga mat till Oscar och så börjar du med sy och greja..Ja jag får väll gå med i din syjunta då..Annars kommer jag väll sitta här hemma och svära över att jag INTE kan sy ett par jeans..HAHA!!

2010-01-27 @ 22:29:33
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0