Shopping va det ja.

Ja Näsum blev det inte idag kajsa karl kunde visst köra så jag och Bastian tog bilen till stab skulle bara köpa mudd till jeansen. men ja det blev mer tyg så det kommer mer hemma sytt ska ni se=)

Sen skulle jag ju bara in på name it och kolla ja det blev ju två pyjams och en body det var ju REA.

Och passande på våran färd i dag så skulle vi lämna en scarf och då blev det middag och mys med familjen Evert Willander. Lova är så söt hon skulle nog kunna äta upp Bastian om hon fick.

Ja och där fick jag ett sma från posten så det var bara att hämta ett paket med ännu mer kläder till den lilla sorken.

ja och detta är dagen inköp då plus tyg.

Konstigt nog så köpte jag inget till Freja

Ja nu så tänker jag då inte handla på länge och fick ett sma från name it att det är 75 procent i mon kväll=)



Det e super kul när ni kommenterar fortsätt gärna
Kram på er jordmedlemar

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh jag vill med shoppa....:S

2010-01-27 @ 08:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0