Nätterna

Ja många undrar vad jag gör på nätterna=) jo jag hittar på en massa. när jag var liten så var jag rädd att vara vaken efter tolv då trodde jag att varulvarna kom.

Inatt har jag sytt ett par byxor. Utan både tyg och mudd så fick jag improviserta lite med en ikea filt och uffas gamla tröja blev det dessa.


Så Josse nu vill vi se ett par byxor med på din blogg.

Jag e faktist ganska duktig jag gör Bastian mat själv och nu har jag sytt kläder med=)

Idag ska vi åka till Kära Linda och Dansa/träna Lets Zumba. Hon fick det när hon fyllde år. Jag tyckte nästan det kändes som vi fick det ihop jag blev skit glad. Det ser så kul ut på tv men så himla dyrt.

Ja jag återkommer väl och berättar hur det gick.

Visst ja Min syster Friser började föla igår undra hur det gick.

kram kram

Kommentarer
Postat av: Josse

OM du lär mig så ska jag börja!! haha!

2010-01-28 @ 18:29:27
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0