Idag är en ny dag

Jag jag har funderat vad det är som är så kul med bloggar, varför får man dansa i lets dance om man bloggar? ?Tänk om jag kommer med,vad roligt det hade varit då skulle jag ge järnet.
Men ja vad är det nu som gör bloggar så heta? politiska inlägg? sport? kändisar?
Om det e det som gör det så kommer min blogg bli tråkig politik är inte mitt heta ämne vet knappt vem som är stadsminister , sport ne inte det heller. Kändisar da ne här nere kommer man inte så när kändisar ev att man kan se farmen Kristina ibland men med kändisar finns det inte här om man inte räknar med Leif som håller på med Leifing. Oj oj vilket sätt att bli känd på.
Min blogg kommer nog mest handla om mig själv så klart och min kära son Bastian ja min sambo med då på ett hörn.

Ja kära blogg läsare  jag skriver som en kratta och som jag tänker så ha lite fantasi när ni läser min blogg.



Ja nu kan jag väl börja med vad det står på dagens lista....
Ja letar och letar men där står inget jo ev gå till ica.
Kajsa och jag skulle ev  åka till kkrona men det blev inte så.
Bastian springer runt här i gå stolen.

Härligt snart är han 6 månader och jag som ännu inte fattar att jag är mamma till ett sånt underbart barn.

Igår så insåg jag att jag har ju en egen familj min familj är en liten familj på mamma pappa barn Uffa carolina och Bastian.
Härligt vad säger man om den "gamla familjen" då? stor familj?
Får väl säga min sida  uffas sida.

Ja frukost har jag inte fått i mig ännu.
Får fixa de  the och macka blir det idag. länge sen det va macka hemma annrs brukar det mest bli gröt.
jag älskar gröt med en klick honung på. 
 
Men nu sitter jag har med ett glas stort billigt the och en smörgås med ost och gurka på.


Bastian käkar upp sin barbapappa filt stackarn.

Åh va skönt idag ska jag nog bara njuta av dagens timmar och bara vara här och nu.

Jag har bilen för första gången på super länge men jag känner inte för att åka någonstanns bara var här.


Ja ja men jag återkommer nog ikväll







Kommentarer
Postat av: Caroline

Det var ju intressant läsning.

2010-01-25 @ 11:57:57
URL: http://carolinejonsen.blogg.se/
Postat av: Josse

Härligt att du har börjat blogga snäckan..Jag ska genast lägga in dig som favorit på min blogg=)

2010-01-25 @ 13:59:16
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/
Postat av: micaela ♥måns♥

vad roligt att du bloggar..



ha det

2010-01-25 @ 14:47:44
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0