Ett par till och en dräggel

Det var svinkul att Zumba Jag och Linda stod där på hennes vardagsrum och dansade. verkligen kul. Vill ha Zumba men bra för nu ska vi börja zumba varje torsdag=)

Idag blev dom svarta byxorna klara och en till dräggelapp nästan lika dan som den förra bara att det är ljusblåundertyg.


William va så gullig mot Bastian iadg klappade så fint men ville gärna kolla in ögonen=)


så mysigt mycke bilder blir det.



ja imon är de babysim yes säger Bastian blä säger min kropp min mage ska visas urch va jobbigt har verkligen ångest.  Och inte har jag fixat linne eller baddräkt heller. inte så smart. men men det får se ut som det gör imon.
Bara min älskade son har skoj och jag skulle inte byta bort en bristning mot honom. Älskar han så otroligt mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0