En snabbis

Idag kom Uffa in med en röd Bastian och väckte mig. Han hade hittat kläder som han hade när han var liten.
Vackert....

Dagen outfit lät kul så det får det bli dom dagar jag har tid.

Detta med vickans väska är ju rätt ute o jag fattat det rätt.
Vi får se vi får se...

Ja idag har jag fått i mig mig frukost gröt så klart.

Sen ringde BVC och ja vad har hänt jo alla andra ska få gå på föräldrargrupp men inte vi och jag som tjatat om detta. Men nej vi fick inte plats dom måste dra gränsen någonstanns.  Jag e riktigt besviken. Jävla baconsjuka rent ut sagt.


Idag ska jag och Kajsa åka till Näsum med Newille han e dålig igen.

Jaja vi få se vad dagen har att visa sen.

Det blir mer ikväll i bloggen ska försöka hitta på ett bra ämne som vi kan diskutera.

Nu ringde BVC igen och nu har hon pusslat ihop en nygrupp. Bra Annelie hon e för go. Snällt att hon kunde göra de ju.

En annan  outfit blir det iallafall innan vi drar

kram på er




Kommentarer
Postat av: Maria

Åh så fina kläder. Nelly har likadan sparkdräkt (kallas det så? Byx-delen iaf) fast i blått.

2010-01-26 @ 14:27:17
URL: http://bf090724.blogspot.com/
Postat av: Kajsa

Söta söta barn:)

2010-01-26 @ 19:18:29
Postat av: Sofie

Så kul att du har skaffat blogg, kommer följa med spänning =)blev överraskad gällande föräldragrupp, har inte hört ett ljud om det. Kan väl uppdatera mig om vad de gör, så jag inte missar ngt =)Pussa söta Bastian från mig å Ilias kramar

2010-01-27 @ 12:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0