Börja Blogga

Oj nu var jag i denna värld med. Härligt att kunna skriva av sig lite, som man gjorde när man var liten i en dagbok TYP. Men vem vill jag igentligen ska läsa detta? Och vem vill läsa detta? Alla min tankar, alla mina konstiga saker som jag har i mitt lilla huvud. Vem vill läsa om när jag mår skit för det e ju oftas då man skriver för att få nått mehåll eller för att någon ska börja tycka synd om en eller ja. Jag hoppas iallafall att jag ska sprida lycka i min blogg. Och jag hoppas att jag väcker lite tankar runt livet för livet är så intressant.


Men nu blev jag lite nervös men vad ska jag skriva om i bloggen?
Vad jag har gjort och vad jag ska göra? jo det låter bra tycker jag=) ne nu ska jag krypa i säng och fundera vad morgon dagen ska handla om......Om jag hinner blogga... Ja vi får se....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0