Vilka fina vänner det finns.

Jag vill börja med att tacka Josse Tobbe och Oscar för allt ni gjorde i lördags för oss det finns inte ord.

Helgen har varit super började med att Uffa var ledig i fredags och med babysim och sen vidare till Sölvesborg på babyforografering. ÅHh vad jag längtar efter att korten ska komma. Bastian var så duktig i rampljuset.
 
På kvällen kom Josse Tobbe och Oscar på lite taco. Gott de va ett tag sen nu.

Ja som vanligt på fredagskvällar nu för tiden så blev det Lets Dance. En hälig kväll där Josse satt och dräglade efter Rabih samtidigt som jag funderar hur Willys näsa kan bli så lång och Uffa däckat på två öl, Tobbe är mest lugn hela kvällen.

Lördag
Nu börjar jag bli en sån tråkig bloggare. Åh men ja det blir ju så idag igår imon ja får väl bli så då.

Ja iallafall så lördagen började med en lagom vaken natt då Bastian var lite orolig men han blev pigg och glad framåt förmiddagen då Frida hörde av sig och sa att Dennis kunde ta emot oss.
Jaha full fart och skickade iväg Uffa till Jysk och IKEA för lite nya möbler=)

Efter instalerat bilbarnstolar och barn så skulle vi bara köra men ja Fridas nya SAAB ville ju inte de=(

Grannen förklade att ja inte värme i sätet och bakrutan samtiigt som fläkt och radio var igång gick inte på nya bilar. Jag bara skrattade barnen skrek och Frida knackade dörr men ja efter mycket om och men så kom vi iväg mot Skåne landet.

Efter mycket prat skratt och 5 timmar senare så var vi klara.
Frida skulle slinga och klippa lite och jag skulle ju bara klippas LITE.(blev typ 2 kilo hår)
Tack Dennis blev super nöjd.
RUUUMMMPPPAAAAA            Dennis var även hundvakt

               


När vi väl kommit"hem" till dragon vägen så hade Daniel städat och lagar tre rätters.
ja Daniel Halv åtta hos mig nästa.
Titta ba


Efter mycket skatt väldigt mycket skratt, mat, sprit och pang pang fick vi låna Albins pansarvagn att dra hem Bastian i.


Jag älskar bilder så här kommer några till=)




Vill påpeka att JAG inte alls var full utan hade bara tagit två klunkar caprinja en Zaki och en halv shot cannabis.
Men ville ju självklart inte köra på det.
Tack Frida och Daniel för en underbar Lördag.

På vägen hem så pratade vi mycket om vilket jobb det skulle bli att sätta ihop allt Uffa handlat på dagen.
Han hade ju handlat en expedithylla, en garderob till Bastians rum,tv bänk och tv bord. sen en massa barnsäkerhets saker till hemmet.
Men när jag klev innaför dörren hemma såg jag toma kartonger.
Ja jo vem hade stannat kvar hemma vid oss och satt ihop allt?

Jo Josse Tobbe och Oscar.
Fatta vad gulligt dom skulle hämta en matstol som Uffa handlat och då stannade dom. Fatta Vad gulligt. Så fina människor det finns.
Jag blev såklart  jätteglad. Inga ord går att tacka dom med. Säg bara till om det finns nått jag kan hjälpa er med. Inte bara att dom fixat allt utan själva gejen att dom gjort det med. Tusen tack.
Bilder komer snart är bara finliret kvar=)

Ne nu är det hög tid att sova bloggen har hängt sig så jag har fått skrivit om mycket hela tiden.
Men ja tack alla för att ni finns ni betyder mycket för mig.


Bastians nya nalle. Namnförslag tack










Tacobilden är lånad från Google.com/bilder    =)




Kommentarer
Postat av: Ulf Stensson

Vill på det bestämdaste dementera att jag skulle däckat på 2 öl i fredags;=) Samt att man borde fått lite mer credd för att utstått detta folkhav på IEKA. Men Men otack är väldens lön....

2010-02-08 @ 08:07:34
Postat av: Ulf Stensson

åhh du var så duktig. du vet att jag är djupt tacksam för det du även gjorde i lördags. tack tack

2010-02-08 @ 09:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0