Varulvar och monster under sängen

Inatt sov jag och Bastian sovit själva och var så rädd min fantasi springer iväg och hittar på allt konstigt. Men i natt var jag säker på att vi skulle dö av stora håriga varulvar.
Men det gjorde vi inte. Vilken tur.
Uffa fick sova i Ronneby för tågen var inställda.

Igår på dagen var jag och Bastian på Babyrytmik. Bastian uppskattade inte det så mycket då det är mitt  i hans förmiddagsvila.
Bastian var mest bara trött och grinig vi får se hur vi ska lösa det till nästa gång.
Oscar och Ilias var med med. Oscar tyckte det inte heller va så skoj=)

Idag har vi varit vid Hanna och Leon och hälsat på.
Som vanligt så glömde jag ta kort fast kameran låg i väskan.
Bastian har varit väldigt gnällig hela dagen men ja det visade sig när vi kom hem varför=) 

Tittar på efterlyst och FY FAN vilka människor det finns. Jävla idioter rent ut sagt. Hur kan man misshandla någon bara sådär. Jag blir så arg. Fattar dom inte att det är inte slagen eller överfallet som är värst, det är efter.
Räddslan, räddslan att det ska hända igen.

Att bara kunna leva igen är svårt. Och hur kan bara få ta någon annans liv? Jag blir så ledsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0