Underbara son

Jag blir så glad när jag ser på min son. Tänk att Vi har skapat denna vackra varelse.
Han är så vacker så underbar. Jag blir tårögd bara jag tänker på honom, lycko tårar rinner ner för min kind varje dag. När han låg i min mage så var man i en bubbla och denna bubbla har bara växt och blivit större.Kärleksbubblan kan man kalla den.
Vem kommer han att bli?
Vad kommer han att leva?
Vem kommer göra honoms liv till nått speciellt?
Jag bara länktar tills han förhoppningsvis säger dom underbara orden Mamma Jag älskar dig.
Det är magiskt.


Så igår var en ganska seg dag, vi gkorde inget på hela dagen tog en prommis till Frida bara.
Idag har det varit mer Babyrytmik klockan 10 efter det följde Sofie och Ilias med oss hem på lite bus.

Åh denna underbara människa hon är ju för go. Ja dom stannade till fyra då kom Frida och Albin på besök ballkong vägen som vanligt. Lite barnvakt medans jag åkte som en biltjuv in till stan och handlade.
Men Bastian sov hela tiden=)

Kvällen har gått fort och jag har inte hunnit nått bara skickat iväg ett mail till mammorna i mabagruppen.
Vilken underbargrupp man hamnat i åhh alla är ju för goa.
Drömde till och med om dom inatt. 
På måndag gäller det då kommer dom hit. Åh vad jag länktar.
Vi ska göra tredimensionell handavtryck så vi får se om vi lyckas.

Imorgon kommer förhoppningsvis fantastiska Josse och Oscar hit.
Nu ska jag se om jag orkar sy ett par byxor som jag länge har haft tyg till.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0