Tiden

 Det är kul när folk kommenterar ens blogg och så men jag får väl inse att jag kan inte va en super människa som syr barnkläder lagar barnmat hemarbete fikar shoppar och bloggar. Hur ska denna tid räcka till. Jo det gör den säkert om man bara är effektiv. Men jag är lite lat jag. Jag kan gå i dagar och tänka på att det skulle jag ha gjort och de och de. Men ja ibland blir det inte så. Man börjar bli gammal.

26 år och snart 27år härligt snart e man pensionär.

Ja denna vecka har varit händelserik.

Vi får börja där jag var sist.

Onsdag
I onsdags så var farmor barnvakt för trejde gången andra gången som han sover hela tiden när dom är här.
Inte alls så att det är planerat eller så. Jag har ganska svårt att lämna ifrån mig mitt allt.
Då körde jag och köpte en andra tv bänk och några nya kuddar.
Josse och Oscar kom hit och hjälpte mig att montera den. Oscar är en jäkel på att skruva ihop möbler=)
Tack Josse du är helt fantastisk.
Det blev super bra när den kom på plats med.
Tråkigt nog så när Uffa kom hem så satte han sig framför tvn och såg inte ens den nya möbeln.
Förstår ni hur jag har det?
Men sen när jag visade han den så tyckte han det blev bra.



Torsdag

När Lilleman vaknat från förmiddags vilan så körde vi till Linda  och dansade ZUMBA. Det e super kul kan verkligen rekommendera de.
Skaka rumpa och sen blev det frallor och hämta Willliam på dagis.

Hemgång och tvättstuga som jag äntligen fick har blivit fel på tre tider nu. Så det var tvätt vill jag lova.=)


William och Bastian. 8 månader mellan dessa sorkar.


Fredag
Fredag börjar bra Uffa åkte på massage som han var väl värd efter en hård vecka.
När han kom hem hade han med sig ett nytt skötbord. Så gulligt av han.
Så nu är det bara vita möbler i Basses rum. Jag blev verkligen super glad. TYp vårt 5 skötbord eller nått=)
Babysim och lunch vid svärmor. Lax det e gott.

Kvällen avslutade vi vid familjen Evert Willander.
Hemmgjord pizza lets dance och konstiga tår.
Birro åkte ut som jag vill med.
kolla in Annikas tår dom sitter ihop. As coola ju.


Det e kärlek det




Lördag
 
Uffa åker iväg och har Mykidoo party (eco barnkläder) och hjälper Madde Pc och Maja att flytta ut till förorten.
Gräddhyllan tror jag det kallas. Flott ska det va.=) Pool har dom me hoppas den blir varm till sommaren så man kan komma och tjuvbada lite.
Bastian och jag stannar hemma hela dagen Frida och Albin kommer förbi som dom nästan gör var dag nu.
Älskar verkligen dom. Frida är verkligen en underbar människa.
Ibland så klickar det bara och det gjorde det vrekligen mellan mig och Frida vi hamnade i samma gravidfoglossningsimgrupp.Vilket ord. Hitta nog på det själv va?
Samma föräldrargrupp osv.
Vi har kul tillsammans och våra barn kommer ha super kul med hoppas jag. Alle och Basse åhh yehhh

Ja iallafall senare på kvällen hjälpte hon mig att super handla jag tror det tog 20 min i affären 750 kr fattigare.
Verkligen dunderfart på oss.

Söndag        Alla hjärtans dag
 
Vaknade upp med en pärontårtakaka med massa hjärtan och tre röda rosor som min älskade hade varit och fixat med vår älskade son.
Så gullig han är.
Tack Uffa du är superduper gullig.
Som vanligt så hade jag inte fixat nått får väl göra det någon annan dag.=)

14.00 hade Linda Mykidoo party som Uffa höll i. Trevligt många gäster blev de. Sen drog vi vidare till Rock stop ett super ställe som åhh det e så god mat Fin mat bra mat billig mat mycket mat.
ÅH DIT OCH ÄT.
Bastian var ganska trött  så vi åkte hem ganska snart efter maten.
Väl hemma så var det städ på schemat och nu är allt klart imon kommer maba gruppen.
Ska bli så mysigt alla bebisar och mammor. Hoppas alla kan komma.

Snart kommer det mer bebisar till världen med.
Jag känner hela 6 stycken som ska bli eller blivit mammor 2010. Jag tror jag kom upp i 15 stycken 2009 så det är verkligen babyboom.

Må gott



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gud vad han växer snabbt:) Underbara bilder som vanligt. Hoppas på att ses snart. Kram

2010-02-15 @ 07:38:27
Postat av: carolina

Ja han växer köper kläder till han som en ettåring kan ha=) jag fick ju underbara bilder av dig igår ju så vacker du är.

ja vi kan väl se på torsdag eftermiddag eller nått kram kram

2010-02-15 @ 10:20:54
URL: http://cahibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0