Tack världens bästa mamma.

Idag vill jag tacka min mamma hon är verkligen en super mamma. Tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra. Älskar mina päron enormt mycket och väldigt tacksam att dom skapat mig och stått ut med mig.

Idag när posten kom så var det ett brev från min kära mor i det låg det ett burdamönster på barnkläder. Åhh jag blev super glad där i låg med ett fint litet brev. Hon är så söt. Så inatt har det blivit att sy detta blev det och jag är super nöjd. Kanske lite juligt med rött och grönt men det skiter jag i nu får det bli vårigt.
Tänk att jag har en sån underbar Mamma och min son en sån fantastisk Mormor

Mössan hittade jag på själv så hoppas den passar.
det får vi se imon när allt ska prövas på modellen



Igår hade vi maba träff här hemma och ja det var ju trevligt.=) vi fikade och gjorde avtryck jag blev ganska nöjd synd bara att det var före lite gips.

Albin tyckte inte det var någon höjdare.



Lagon när gästerna gått så åkte pyjamasen på.

Sesam blev med rätt trött av alla barn



Bastians rum


Stora rummet



Idag har jag och Bastian varit vid Kajsa.
Det var helt underbart. Snart är det dax för stora magen att komma ut jag tror det blir en liten flicka.

Där bjöds det på blåbärspaj så gott så den slog min igår.

Hon är så go min Kajsa. Tycka om di mitt lille hjärtegryn. Tack för att du finns vännen min




Ne nu ska jag sova för imon är det Föräldrarträff på bvc. Mycket hela tiden. Idag sov faktist jag och Bastian över babyrytmiken.


Jag har lärt mig att man blir inte alls behandlad så som man behandlar andra.
Så det spelar ingen roll att behandla andra som man själv vill behandlad.
Så e det med de. 
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Ulf Stensson

Hej Hjärtat mitt

Ok att Kajsa gör en grym blåbärspaj men tror inte att den ens kommer i närheten av din:=)

2010-02-17 @ 06:59:03
URL: http://cahibo.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Tack själva för igår:) Underbart sällskap. Får göra en varsin paj och sen äter vid båda spm är garanterat lika goda. Älsk på dig:)

2010-02-17 @ 07:45:33
Postat av: Josse

Nu är det väll endå dags för uppdatering snart=) Jag saknar dina blogginlägg..KRAM

2010-02-22 @ 21:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0