Mamma barn träff och många tankar

Igår så skulle jag blogga men när jag skrivit en massa så råkade jag komma åt nått och allt försvann.
Trött och ont i magen som jag hade så gick jag och la mig. Men det är väl ingen som gråter för det.

Igår var jag och bästa Linda på bröllopsmässa. åhh det var så mysigt att bara strosa runt där.
Linda ska ju gifta sig i sommar och jag har fått den stora äran att vara brudtärna. Det är verkligen en ära jag är så stolt och lycklig. Men oj va nervöst måste jag håll tal? Vad ska jag ha på mig? Möhippan vill man ju ska bli den bästa någonsin med. Men det ska vi fixa. Vänta du bara Linda.



Sen skyndae vi oss hem för det skulle ju vara tupperwereparty hemma.
men efter jag gjort fika och gjort allt klart så ja fick vi reda på att hon var sjuk som skulle ha det. Lite konstigt men ja fyllesjuk kallar jag det. Grannar som vi är så kan man ju inte missa att det var fest kvällen innan. Helt okej att bli sjuk men man kan ju säga till 45 min innan är ju dålig stil.
Men men då slapp jag ju köpa massa plast.=)

som tur var att jag inte köpt en massa kakor utan lite matigare fika.



Pappa tar lite bilder på godingen på kvällen så lycklig han e.


Idag så har Josse varit här med lille Oscar och sen åkte vi till Mammabarnträff som Josse nu har döpt det till.
Kanke Mabaträff skulle va ett nytt namn med?
Idag så sammlades vi vid Sofie och Albin. Det var så mysigt alla småttingar bara växer och tänk för snart ett år sen så satt vi där med våra magar och visst inte alls nått om någon ja utom Frida då henne hade jag ju badat med innan. Idag så var vi fem mammor av sju som kunde komma.
Sofie hade bakat så fint kolla in kakorna på Josses blogg Josphineniilsson.blogg.se
Bastian va lite gnällig men han var nog trött för han somna direkt när vi kom hem och sover ännu.
Han var så duktig min Bastian.
Kul att träffa alla även om vissa samtals ämnen är jobbiga men då stänger jag av.
Hoppas ni inte tar illa upp men några saker är verkligen jobbiga att prata om coh det är inget ni behöver tänka på.
Och det är bara jag som kan ta itu med dom.
Men tack Sofie och alla andra för en underbar dag.


Som vanligt så glömde vi att fota alla.
Nästa gång ska vi va hemma vid oss.
Oj oJ då kanske jag får tummen ur och fixa till vårat hem lite. Få se om jag orkar.

Men det hade vatt skönt.

Ja imon så blir det Babyrytmik och tvättstuga och en sväng förbi Lilla Emmie som kom till världen för två veckor sen. Så mysigt men Uffa kommer bli avis som inte kan följa med.Hihi.

Må bäst alla min vänner tycker verkligen om er och ni betyder mycket för mig.
Och tack för att ni finns.

Nu ska jag gå och läsa om Kjell och Rose-Marie i Nya Ulla som kom för några dagar sen.

Vad tycker ni om dom?
Undra om han får sin utlandsresa nästa år?
Mohhahahaha





Kommentarer
Postat av: Sofie

Grymt kul å se gamla bilder på dig från förr! Glöm det dära med att fixa hemmet, ni har det så fint redan!!

2010-02-02 @ 12:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0