Härliga Vänner En bild säger mer änn tusen ord.

Idag så var farmor och plaffa barnvakt på förmiddagen så jag kunde åka in och köpa tyg och en runda på coop.
Bastian sov hela tiden när jag var borta. Snäll sork de. Sork på gottlänska betyder pojke.
                                    =                           

Vid ett tiden tror jag de va så kom härliga Frida på besök. ¨
Albin fick stå utanför som vanligt i vagnen=)
Mycket prat och lite tårar.
Frida väljer inte alltid den lätta vägen.

Tänk att jag ännu gråter för inget jag blir så rörd så lätt. Bara någon nämner förlossning ¨så får jag kämpa att hålla tårarna tillbaka. Är det normalt?
Och det är inte av sorg utan av ren lycka min förlossning var hemsk men ändå den bästa stunden i mitt liv. Det var de mest förtrollande som någonsin hänt mig. Så vackert så underbart.


Vid sex tiden kom Josse och Oscar.
Hon hade med sig kakor och bullar som hon bakat så duktig hon e.¨

Så några kakor senare och mycket snacka så kom vi fram till ja typ inget men det var super mysigt att ha dom här.

Efter att Dom äntligen åkt hem (Skojar ba de vet du) så kunde jag börja sy på mina byxor.
Och så här blev dom.

Det börjar ta sig.Eller hur.??
Ja nu ska ja sova gott....










Kommentarer
Postat av: Sofie G

Snygga byxor! Det var de han hade på sig innnan idag, eller hur? =)

2010-02-05 @ 22:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0