Okej da...=)

Okej okej jag kan väl skriva om lite vad som har hänt i sommar
Men jag tar lite hjälp av en massa bilder..

I början på sommaren va vi på gotland 2 veckor min bror gifte sig och det va helt underbart..

Frasse vann sitt tredje lopp helt underbart va det.. jag grät som ba den...

En sjukhusvistelse hann vi med som tur va så va det ingen fara... Älskade moster Milla kom så klart och fördrev tiden med oss...


mycket hästar blev de här är min systers friser

Morbrors Magnus grav
 
Kusin Hannes grav

Älskade Kenta
Hälsade på Helim som nu kallas Helius som har fått ett fantasiskt hem

Uppe tidigt när man ska me båten




Ja där har man varit

Grannen fick en liten My

Pappa Ulf Bastian vill ha en sån här nu när jag e mamma ledig
Skål Lias
 




Jag behöde väl inte nämna att Bastian skulle va me på 99 procent av bilderna.
Ja nu har vi halva sommaren får fixa mer imorgon...

Ja idag har vi  varit vid söta Maja och lekt sen åkte vi till Farmor och tog upp all potatis blev ett helt spann.
Helt underbart sen en massa kryddor med.
kram på er alla älskade


Kommentarer
Postat av: Caroline

vilken härlig sommar. Mera bilder mera bilder.

2010-08-12 @ 11:50:36
URL: http://carolinejonsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0