Inga ursäkter!!!!

Nej jag tänker inte be om ursäkt för att jag inte skrivit på ett halv år.
Nej jag tänker inte skriva om varenda dag sen dess.
MY BLOGG MY RULS
Finns folk som stör sig på när man blandar svenska och engelska.
How cares??

Jag har precis sett två avsnitt av sex and the city.....
Och åh vad jag saknar stor stan, fast undra vad jag saknar?

Saknar jag ute livet eller vad är det?
När jag såg snön falla över New York så kände jag de. Jag älskar pendeltåg som kaosar i snön jag älskar hettan i tunnelbanan på sommaren ,jag saknar stressen, alla nya cafeer alla galna upptåg som pressfotograf,Bingos fester sunkiga kellys och alla nya människor som inte bryr sig. Dom skiter i om du inte varit utan för dörren på en månad ,dom skiter i om du känner allt och alla eller vem du varit med. 
Dom skiter i att du bor i lägenhet och var .
Ja  ne här kan du inte bo var som. Jag vet inte vad som e finast gräddhyllan eller vägga. Eller jo det vet jag det e väl vägga däromkring. Men det e vattnet som gör det.
Om jag vattnar min blomlåda mycket så har jag me sjöutsikt och vi har lika långt till stan allesammans.
Jag bor bara lite billigare och behöver inte tänka på sophämtning eller om jag badar för ofta.
Det är lixom ett annat snack där uppe alla måste inte vara så jävla perfekta.
Ja så känner jag det just nu.

Jag klanckar inte ner på karlshamn alls
Jag stannar ju inte här för att jag hatar stan,
Jag älskar karlshamn men jag saknar storstan.
EHH jag behöver inte ursäkta mig eller förklara....


Fast jag skulle vilja ta alla här nere som jag älskar och flytta upp till älskade storstan igen.  Alla kan flytta dit och lev mitt gamla liv. Fast det är inte ute livet jag saknar det är alla INTE måsten och ALLA måsten.  Kanske bara jag som e fjantig men så tänker jag idag men kanske inte imorgon.....
See ya

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Vad kul att du har börjat skriva igen! Har saknat att läsa dina tankar och inlägg! Du skriver jättebra! :)



Hoppas på att det blir lite oftare än en gång per halvår bara! :) KRAM

2010-08-11 @ 10:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0